Annoncer
Annoncer

Læserbrev: Bedre bus og togforbindelser i landkommunerne

Da jeg i maj 2025 stod sammen med Enhedslistens politiske ordfører Pelle Dragsted i Laurbjerg, var vores budskab klart: Det er afgørende for vores lille landsby og dens beboere at få trinbrættet tilbage.

Read More

Nu kan du komme med tog til og fra Aarhus igen

Efter togtrafikken til og fra Aarhus Hovedbanegård har æret lukket ned i 11 dage, så er det igen muligt at komme til og fra Aarhus med tog. Dog vil der mod nord stadig være spærret frem til den 19. april 2026.

Read More